Tlačové správy
Tlačové správy

FM Logistic prijíma nový slogan: „Zmena ponuky“

Slogan bude predstavený 29. júna počas podujatia o udržateľných modeloch dodávateľského reťazca. Medzi hosťujúcimi rečníkmi sú Paul Polman a Bertrand Piccard.…

Na stránke June 24, 2021

Slogan bude predstavený 29. júna počas podujatia o udržateľných modeloch dodávateľského reťazca. Medzi hosťujúcimi rečníkmi sú Paul Polman a Bertrand Piccard.

Spoločnosť FM Logistic predstaví v utorok 29. júna v rámci podujatia o udržateľných modeloch dodávateľského reťazca svoj nový slogan „Supply Change“. Nový slogan vytvoril poradenstvo pre značku FutureBrand. Predošlý bol: „spôsob excelentnosti medzi vami a vašimi klientmi“.

Nový podpis uznáva, že dodávateľské reťazce sa musia transformovať, aby podporovali zodpovednejšiu spotrebu a udržateľné hospodárstvo. Odráža tiež záväzok spoločnosti FM Logistic prispieť k tejto zmene. Nakoniec, Supply Change hovorí o vývoji FM Logistic. Rodinná spoločnosť, ktorá sa pôvodne narodila ako prepravná spoločnosť v roku 1967, dnes ponúka viacnásobné riešenia dodávateľského reťazca 60 percentám svojich zákazníkov.

„Cieľom FM Logistic je stať sa referenčným partnerom v oblasti udržateľných, viackanálových dodávateľských reťazcov. Dvojnásobná pandémia a prerušenie podnikania nás núti prehodnotiť spôsob fungovania dodávateľských reťazcov. Musia sa stať udržateľnejšími a spolupracovať, pričom musia spĺňať požiadavky na solídnosť, odolnosť, rýchlosť a nákladovú efektívnosť. Náš nový podpis „Supply Change“ hovorí o našom záväzku spolupracovať v tomto smere s našimi zákazníkmi a obchodnými partnermi a vytvárať spoločný vplyv, “povedal generálny riaditeľ spoločnosti FM Logistic Jean-Christophe Machet.

Zavádzanie identity značky bude prebiehať v niekoľkých fázach. Spoločnosť FM Logistic ho prvýkrát predstavila približne 1 800 svojim riaditeľom a manažérom počas „Týždňa digitálneho riadenia“ (7.-11. júna).

júna spoločnosť uskutoční od 9 do 11:30 SEČ fyzickú a virtuálnu udalosť „Supply Change Event“. Zákazníci a obchodní partneri sú pozvaní diskutovať o tom, či „dodávateľské reťazce môžu umožniť spravodlivé a udržateľné obchodné modely“. Táto bezplatná udalosť je otvorená po registrácii na tomto odkaze https://info.fmlogistic.com/supply-change

Medzi hosťujúcimi rečníkmi sú Paul Polman, bývalý generálny riaditeľ spoločnosti Unilever, spoluzakladateľ a predseda predstavenstva spoločnosti Imagine, a Bertrand Piccard, predseda nadácie Solar Impulse. Pripojí sa k nim päť členov výkonného tímu FM Logistic, medzi ktorými sú Jean-Christophe Machet, generálny riaditeľ, a Béatrice Ogée, obchodná a marketingová riaditeľka.

Zavádzanie bude zahŕňať aj reklamy na LinkedIn, spustenie novej webovej stránky a vydanie bielej knihy.

Okrem toho spoločnosť FM Logistic predstaví koncom septembra 2021 novinárom svoju obchodnú stratégiu.


O spoločnosti FM Logistic

Spoločnosť FM Logistic bola založená vo Francúzsku v roku 1967 a je nezávislou rodinnou spoločnosťou, ktorá poskytuje omnikanálové riešenia dodávateľského reťazca spoločnostiam v odvetví FMCG, maloobchodu, kozmetiky a kozmetiky, priemyselnej výroby a zdravotníctva.
Medzi jej služby patrí skladovanie, plnenie viac kanálov, spoločné balenie, vnútroštátna a medzinárodná doprava, ako aj služby riadiacej veže dodávateľského reťazca.
FM Logistic je aktívny vo viac ako 14 krajinách v Európe, Ázii a Latinskej Amerike. Spoločnosť, ktorá má vo fiškálnom roku do marca 2021 tržby vo výške 1,38 miliardy eur a má 27 200 zamestnancov na plný úväzok.

FM Logistic môžete sledovať na Twitteri na @FMLogistic a na LinkedIn na https://www.linkedin.com/company/fm-logistic/

Mediálne kontakty:

Logistika FM
Cyrille Gibot
Skupinový manažér externej komunikácie
Phone: +33 6 45 99 91 58
cgibot@fmlogistic.com

Bol tento obsah zaujímavý, užitočný?