Tlačové správy
Tlačové správy

FM Logistic prijíma nový slogan: „Zmena ponuky“

Slogan bol predstavený 29. júna počas podujatia o udržateľných modeloch dodávateľského reťazca. Medzi hosťujúcimi rečníkmi sú Paul Polman a Bertrand Piccard.…

Na stránke June 24, 2021

Slogan bol predstavený 29. júna počas podujatia o udržateľných modeloch dodávateľského reťazca. Medzi hosťujúcimi rečníkmi sú Paul Polman a Bertrand Piccard.

Spoločnosť FM Logistic predstavila v utorok 29. júna v rámci podujatia o udržateľných modeloch dodávateľského reťazca svoj nový slogan „Supply Change“. Nový slogan bol vytvorený spoločnosťou FutureBrand, ktorá poskytuje poradenstvo pre značku. Predošlý slogan spoločnosti bol: „Spôsob excelentnosti medzi vami a vašimi klientmi“!.

Nový slogan apeluje, že dodávateľské reťazce sa musia transformovať, aby podporovali zodpovednejšiu spotrebu a udržateľné hospodárstvo. Odráža tiež záväzok spoločnosti FM Logistic prispieť k tejto zmene. Nakoniec, „Supply Change“ hovorí o vývoji FM Logistic. Rodinná spoločnosť, ktorá pôvodne vznikla ako prepravná spoločnosť v roku 1967, dnes ponúka viacnásobné riešenia dodávateľského reťazca 60% svojim zákazníkom.

„Cieľom FM Logistic je stať sa referenčným partnerom v oblasti udržateľných, viackanálových dodávateľských reťazcov. Pandémia a prerušenie podnikania nás núti prehodnotiť spôsob fungovania dodávateľských reťazcov. Musia sa stať udržateľnejšími a spolupracovať, pričom musia spĺňať požiadavky na solídnosť, odolnosť, rýchlosť a nákladovú efektívnosť. Náš nový slogan „Supply Change“ hovorí o našom záväzku spolupracovať v tomto smere s našimi zákazníkmi a obchodnými partnermi a vytvárať spoločný vplyv,“ povedal generálny riaditeľ spoločnosti FM Logistic, Jean-Christophe Machet.

Zavádzanie identity značky bude prebiehať v niekoľkých fázach. Spoločnosť FM Logistic ho prvýkrát predstavila svojim približne 1 800 riaditeľom a manažérom počas „Týždňa digitálneho riadenia“

7.-11. júna spoločnosť uskutoční od 9 do 11:30 SEČ offline aj online udalosť, „Supply Change Event“. Zákazníci a obchodní partneri sú pozvaní diskutovať o tom, či dodávateľské reťazce môžu umožniť spravodlivé a udržateľné obchodné modely.

Medzi hosťujúcimi rečníkmi sú Paul Polman, bývalý generálny riaditeľ spoločnosti Unilever, spoluzakladateľ a predseda predstavenstva spoločnosti Imagine a Bertrand Piccard, predseda nadácie Solar Impulse. Pripojí sa k nim päť členov výkonného tímu FM Logistic, medzi ktorými sú generálny riaditeľ Jean-Christophe Machet a Béatrice Ogée, obchodná a marketingová riaditeľka.

Zavádzanie zmien bude taktiež zahŕňať aj reklamy na LinkedIn, spustenie novej webovej stránky a vydanie knihy.

Okrem toho, spoločnosť FM Logistic predstaví novinárom svoju obchodnú stratégiu už koncom septembra 2021.


O spoločnosti FM Logistic

Spoločnosť FM Logistic bola založená vo Francúzsku v roku 1967 a je nezávislou rodinnou spoločnosťou, ktorá poskytuje omnikanálové riešenia dodávateľského reťazca spoločnostiam v odvetví FMCG, maloobchodu, kozmetiky, priemyselnej výroby a zdravotníctva.
Medzi jej služby patrí skladovanie, plnenie viac kanálov, spoločné balenie, vnútroštátna a medzinárodná doprava, ako aj služby riadiacej veže dodávateľského reťazca.
FM Logistic je aktívny vo viac ako 14 krajinách v Európe, Ázii a Latinskej Amerike. Spoločnosť, ktorá má vo fiškálnom roku do marca 2021 tržby vo výške 1,38 miliardy eur a má 27 200 zamestnancov na plný úväzok.

FM Logistic môžete sledovať na Twitteri na @FMLogistic a na LinkedIn

Kontakt pre médiá:

Logistika FM
Cyrille Gibot
Skupinový manažér externej komunikácie
Phone: +33 6 45 99 91 58
cgibot@fmlogistic.com

Bol tento obsah zaujímavý, užitočný?