-
Nákup

Nákupný tím riadi plnenie záväzkov spoločnosti. Definuje a zavádza nákupnú politiku a plán, ktorý stanovuje hlavné ciele tvorby hodnôt, a to z hľadiska čisto ekonomickej optimalizácie, ale aj z hľadiska zmien a porúch, čo nám umožňuje optimalizovať naše prevádzkové metódy.
Ste pragmatickí a vyhovuje vám optimalizácia procesov? Čítajte ďalej, FM Logistic hľadá niekoho, ako ste vy.
Globálny riaditeľ nákupu: Riaditeľ nákupu skupiny má dvojakú úlohu, pretože je zodpovedný za štruktúrovanie a profesionalizáciu funkcie nákupu definovaním a zavádzaním najmodernejších metód, informačných systémov a procesov.
Riaditeľ globálneho nákupu definuje a implementuje stratégiu nákupu mapovaním rôznych kategórií nákupu a identifikáciou pák na zlepšenie nákladov alebo kvality, analýzou trhov a odporúčaním trhov, ktoré sa majú spojiť, a trhov, ktoré sa majú lokalizovať. Má tiež rôzne úlohy, ako je navrhovanie inovatívnych riešení, aby sa nákup stal pákou na vytváranie hodnoty s našimi dodávateľmi alebo zákazníkmi (trh, zdieľaný nákup, krížový predaj atď.) a aktérom ekologickej transformácie skupiny, definovanie nákupných stratégií s internými alebo aj externými zákazníkmi.
Podnietili sme váš záujem? Skvelé! Prihláste sa teraz.
Asistent nákupu podporuje operačný tím nákupcov, aby uľahčil rôzne fázy nákupného procesu. Podlieha vedúcemu administratívy nákupu, spravuje nákupné objednávky v systéme SAP, pomáha pri riešení sporných faktúr, koordinuje riadenie nezrovnalostí a zabezpečuje ich uzavretie. Asistent nákupu spolupracuje s nákupcami s cieľom zabezpečiť plnenie cieľov oddelenia nákupu a pripravuje komunikačné materiály oddelenia.
Ak sa chcete pridať k motivovanému a dynamickému tímu, prihláste sa do FM Logistic!
Vyplňte formulár