-
Nákup
Pripojte sa k oddeleniu nákupu spoločnosti FM Logistic
Nákupný tím riadi plnenie záväzkov spoločnosti. Definuje a zavádza nákupnú politiku a plán, ktorý stanovuje hlavné ciele tvorby hodnôt, a to z hľadiska čisto ekonomickej optimalizácie, ale aj z hľadiska zmien a porúch, čo nám umožňuje optimalizovať naše prevádzkové metódy.
Ste pragmatickí a vyhovuje vám optimalizácia procesov? Čítajte ďalej, FM Logistic hľadá niekoho, ako ste vy.
Ponuky práce v oddelení nákupu
Prihláste sa terazPridajte sa k nám ako globálny riaditeľ nákupu!
Globálny riaditeľ nákupu: Riaditeľ nákupu skupiny má dvojakú úlohu, pretože je zodpovedný za štruktúrovanie a profesionalizáciu funkcie nákupu definovaním a zavádzaním najmodernejších metód, informačných systémov a procesov.
Riaditeľ globálneho nákupu definuje a implementuje stratégiu nákupu mapovaním rôznych kategórií nákupu a identifikáciou pák na zlepšenie nákladov alebo kvality, analýzou trhov a odporúčaním trhov, ktoré sa majú spojiť, a trhov, ktoré sa majú lokalizovať. Má tiež rôzne úlohy, ako je navrhovanie inovatívnych riešení, aby sa nákup stal pákou na vytváranie hodnoty s našimi dodávateľmi alebo zákazníkmi (trh, zdieľaný nákup, krížový predaj atď.) a aktérom ekologickej transformácie skupiny, definovanie nákupných stratégií s internými alebo aj externými zákazníkmi.
Podnietili sme váš záujem? Skvelé! Prihláste sa teraz.
Pracujte v spoločnosti FM Logistic ako asistent nákupu!
Asistent nákupu podporuje operačný tím nákupcov, aby uľahčil rôzne fázy nákupného procesu. Podlieha vedúcemu administratívy nákupu, spravuje nákupné objednávky v systéme SAP, pomáha pri riešení sporných faktúr, koordinuje riadenie nezrovnalostí a zabezpečuje ich uzavretie. Asistent nákupu spolupracuje s nákupcami s cieľom zabezpečiť plnenie cieľov oddelenia nákupu a pripravuje komunikačné materiály oddelenia.
Znie vám to podobne? Prihláste sa teraz!
Ak sa chcete pridať k motivovanému a dynamickému tímu, prihláste sa do FM Logistic!